Sider

torsdag den 5. maj 2011

Så blev jeg lidt klogere...

Jeg var i går på Privathospitalet Aleris i Aalborg til forundersøgelse; i næste uge skal jeg proppes i MR-scanneren... ;o) Den viser forhåbentlig hvad der helt præcis er galt med min ryg, så jeg kan blive meget klogere. Det er så frustrerende at høre, at den ene ikke kan forstå at jeg har smerter, mens den anden siger at det er helt naturligt, at det gør så ondt...
Jeg har endelig fået bekræftet det jeg selv har troet nu i 11 måneder, nemlig at jeg går rundt med en frossen skulder. Hvornår den bli'r bedre, HVIS den bli'r bedre, kan ingen svare på. Fik det svar at da den har voldt problemer i 18 år, skal jeg nok forvente at den vil blive ved med at drille mig, og at der altid vil være skånehensyn i forbindelse med et job. Ja, det ved jeg så godt, da det jo også har været der i alle 18 år... ;o)

Da jeg var i Aalborg måtte jeg den sædvanlige tur omkring Stof & Stil, da jeg manglede noget vliesofix og tråd, og så fik jeg øje på en fin hækleopskrift, som måtte med hjem... En rest rødternet stof sneg sig også med hjem; det passer godt sammen med det jeg købte sidste gang, så nu kan jeg lave flere sjove ting i de røde sommertern...

I Brugsen faldt jeg over en restekasse; der var engangsservice og balloner til billige penge, og det var lige hvad jeg manglede. Vi skal i løbet af sommeren ha' arrangeret en lille sommerfest for alle vores søde hjælpere fra festen sidste år; så er det jo nemt med engangsservice... Og det gør jo bestemt ikke noget, at noget der alligevel skal smides i skraldespanden er købt til billige penge... ;o)

Der er i øjeblikket ikke særlig megen kreativitet her på matriklen. Jeg kan ganske enkelt ikke koncentrere mig om det, da der er så meget andet der fylder i mit hoved. Jeg tror på at det bli'r bedre, når der kommer en afklaring omkring min helbredsmæssige situation; desværre går tingene ikke altid så hurtigt som man kunne ønske sig, men man har jo lov til at håbe.

Go' torsdag til læserne...

6 kommentarer:

Irene sagde ...

Håber virkelig MR-skanningen giver en afklaring på dine rygproblemer. Der er bare ikke noget værre end at gå og have konstante smerter uden at man selv kan gøre noget ved det. Så krydser fingre for dig:-)

Fru Kahr sagde ...

Jeg håber du får en eller anden form for afklaring ud af din tur i MR-skanneren.
Det ville jo være rart, hvis der kan gøres noget.

Tanker skal der til sagde ...

Bliver spændene hvad mréren siger der er galt... Det er så fusterende ikke at vide, men bare have smerter !!!

Jeg synes i hverfald at mine ryg smerter blev lidt nemmere at leve med , da jeg fandt ud af hvad det var .. og at det altid ville være sådan... Bla fordi jeg fik sort på hvidt at der VAR/er noget .. og at jeg ikke bare var pivet !!!


Hyggehygge
Marianne

Fru Larsen sagde ...

Jeg skal love for at der er kommet gang i sagerne med dine undersøgelser. Håber du snart bliver klogere........ Der er da bestemt ikke noget at det kreative bliver lagt lidt tilside i denne tid, du har så mange andre ting i hovedet, som fylder utroligt meget. Du får forhåbentlig snart en afklaring omkring min helbredsmæssige situation, så kommer der sikkert gang i kreativiteten igen :))
Jo, det kunne være rigtig hyggeligt at mødes, "in real", hi hi efter alt dette skriveri :))

Elfepigen sagde ...

Jeg håber at den scanning giver dig en afklaring,det er så svært at vente sådan og ikke vide hvad fremtiden bringer,så det er til at forstå at du ikke kan koncentrere dig om noget andet imens..det er en hård tur den der...;)
Jeg sender dig mine "held og lykke engle"

Knus og kram herfra

Britta sagde ...

Irene; tak, det er jo snart i morgen..

Fru Kahr; ja, bare det at få et svar vil gøre underværker - uanset om der kan gøres noget eller ej. Men så har jeg noget at forholde mig til.

Marianne; ja, meget spændende. Og det er MEGET frustrerende ikke at vide præcis hvad der er galt. Jeg trænger til at få nogle facts på bordet... ;)

Fru Larsen; tak; ja der er meget andet end kreativitet der fylder - og det er irriterende... Vi MÅ finde ud af noget når mulighed byder sig :o)

Elfepigen; tak skal du ha'... Ja, det er en barsk omgang, og det tærer på både kræfter og humør, så godt at der nu sker noget.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails