Sider

tirsdag den 22. juni 2010

Det er ingen sag at mure en ny væg op...

når mursten kan købes i ruller...

Vi har valgt at sætte murstenstapet op i køkkenet, da det måtte passe godt sammen med vores gamle hus og landkøkken...

Det er blevet SÅ godt... Der er tapet foroven og "vandskuret miljøvæv" forneden, og det er samlet med en hvid bort...

Jeg kan sidde i timevis og bare nyde mit "nye" køkken, og det er blevet rigtig rart at opholde sig i...

I går havde Amalie fødselsdag... Det fejrede vi i søndags, da resten af familien havde tid og Kent også var hjemme... Hun fik nogle dejlige gaver, og havde en god dag...

Det er bare slet ikke til at forstå at hun nu er 12 år; jeg synes ikke det er ret længe siden hun var spæd...

For et stykke tid siden købte jeg nogle perler, som jeg ville forsøge at lave et smykke af... Jeg har nu lavet en halskæde og et armbånd, og vil også forsøge med et sæt øreringe.

Det passer perfekt til min festkjole, så jeg regner med at skal bære det til festen. Så mangler jeg bare sjalet, men der er linet op til det på spisebordet, så jeg skal bare lige sparke mig selv i gang... Jeg elsker at være kreativ, men lige i øjeblikket er det lidt svært at holde dampen oppe, da der er så meget andet der ta'r min tid...

Min cheriserøde sommerbluse har været næsten færdig, men jeg måtte desværre trævle op igen... Havde lavet en fejl, så det blev en ommer... Er i gang med halsudskæringen, så nu mangler der kun ærmer... Billede kommer, når den er helt færdig...

Jeg har p.t. meget svært ved at ta' mig sammen til at blogge... Jeg har så mange andre ting, der ta'r min tid, men jeg vil forsøge så godt som muligt... Skulle jeg svigte, vender jeg frygtelig tilbage...

4 kommentarer:

Mig sagde ...

Hold op hvor ser køkkenet friskt ud !!!

Hvor dejligt !!!!!

Rigtig fine smykker, du bliver rigtig flot !!!

Hvor er det surt med blusen... Men lyder tila t du er ved godt mod trods alt.

Hyggehygge
Marianne

Mariann sagde ...

Hvor er det bare hyggeligt jeres køkken, og det ser rigtig godt ud med "murstensvæggene".
Surt at skulle trævle op (det kender jeg alt for godt :-), men det er trods alt bedre, end at køre videre med en dum fejl, som man bare vil få øje på, hver gang man finder blusen frem.

Frujensensunikum sagde ...

Hvor er jeres køkken blevet flot...kan godt forstå hvis du er lidt træt og brugt.

Min erfaring mht. en fejl i et strikketøj - pil op med det samme jeg ved jo fejlen er der - hvis det irriterer dig for meget så lad det hvile og start på noget andet :)
Flotte smykker du har fremstillet.

Britta sagde ...

Tak for jeres skønne kommentarer... Jeg skal nok vise flere billeder af køkkenet, når det er HELT færdigt... ;-)
Ligeså af blusen, som der nu kun mangler 25 pinde på...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails